get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





معجون‌ها علاوه بر چاق کنندگی خوراکی کاملا طبیعی و سالم به شمار می‌آیند که تمام ارگان‌های بدن را تقویت کرده و باعث ایجاد یک چاقی سالم طبیعی و یکنواخت در تمام بدن می‌شوند. بررسی‌ها نشان می‌دهند دانشمندان با انجام آزمایشات روی 1800 فرد لاغر دریافتند افرادی که از چاقی و "ضعف جسمی" و بدنی بسیار گله و شکایت می‌کنند می‌توانند با خوردن معجون "بی‌اشتهایی" را درمان كرده و کم خونی و "کمبود ویتامینی" در بدنشان را جبران نمايند. مخوط شیر و پودر تنقلات (بادام، پسته، بادام زمینی، تخمه آفتاب گردان) کشمش، خرما و "عسل" می‌تواند معجونی سالم به شمار بیاید که انرژی زیادی را به بدن افراد وارد می‌کند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند این معجون "آنتی اکسیدان‌هایی" بسیار قوی در برابر"رادیکال‌های آزاد" و مواد سمی دارد و می‌تواند "سيستم ایمني بدن" را در برابر بیماری‌ها تقویت کرده و خوراکی محبوب جهت تقویت عضله‌های بدن به ویژه در بدنسازان است.

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

 

 


موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسیتغذیهورزشی
برچسب‌ها: معجونطب سنتيسوپر من
[ چهار شنبه 27 آذر 1392 ] [ 16:22 ] [ Admin ]

امسال با خرید کارت تبریک‌هایی متفاوت و جذاب یلدا را به گونه‌ای دیگر به اقوام و نزدیکانتان تبریک بگویید تا در خاطره‌شان بماند. گفتنی است در اين شب با اعضای خانواده دور یکدیگر جمع شوید و از کدورت‌ها و مشکلاتی که بين تان به وجود آمده صحبت‌ کنید و آنها را برطرف کنید. در این شب با یک برنامه‌ریزی صحیح و مناسب برای زمستان امسال یک برنامه‌ی اساسی بچینید و اگر کارهایی را که قرار بود امسال انجام دهید فرصتی برای انجام آنها پیدا نکرده‌اید، می‌توانید با یک برنامه‌ی اساسی تا قبل از شروع سال جدید آنها را به پایان برسانید.


موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسیتغذیه
برچسب‌ها: ايده هایلدای متفاوتتجربه
[ چهار شنبه 27 آذر 1392 ] [ 16:18 ] [ Admin ]
بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد که ورزش‌های منحصر به فرد عضله‌های صورت باعث می‌شود اعضای صورت عملکرد خود را بهتر انجام دهند.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
همان‌گونه که بدن انسان به انواع ورزش‌ها نیاز دارد عضله‌های صورت به ویژه چشم‌ها نیز به ورزش‌هایی خاص و منحصر به فرد نیاز دارند.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند اگر در محیط کار هستید و با رایانه زیاد کار می‌کنید کافی است هر 2 ساعت یکبار چشم‌هایتان را به مدت 5 دقیقه ببندید و دست‌هایتان را بر روی چشم‌هایتان قرار دهید تا شبیکه چشم همه جا را سیاه ببیند این کار باعث تقویت "عضله‌های چشم" می‌شود و بینایی را نیز تقویت خواهد کرد.
 
گفتنی است هنگام انجام کارهای سخت چشم‌هایتان را چند بار محکم و با فشار باز و بسته کنید و گاهی نیز با نگاه کردن به ساعت و دنبال کردن عقربه‌های ساعت با چشم‌هایتان خستگی را از آن‌ها دور کنید.
 
نتایج مطالعات نشان می‌دهند ماساژ دادن چشم‌ها قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب نیز "خون رسانی" را در چشم‌ها افزایش می‌دهد و بینایی‌تان را تقویت می‌کند.
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیورزشی
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 14:24 ] [ Admin ]

حتی اگر دیرتان شده، باز هم نباید با کفش پاشنه بلند دنبال اتوبوس بدوید.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

محققان می گویند کافی است یکبار با کفش پاشنه بلند، با عجله بدوید تا برای همیشه زانوهای تان آسیب ببینند.

پژوهشگران می گویند هرچه پاشنه کفش ها بلند تر باشد، فشار بیشتری به زانو ها می آید. از نظر آنها 90 درصد نانی که به طور معمول از کفش پاشنه بلند استفاده می کنند، از درد، خستگی و "بی حسی پا" و زانو شکایت می کنند.
 
در حالی که متخصصان نسبت به آسیب زا بودن این کفش ها تردیدی ندارند، تاکید می کنند که حتی چند متر دویدن با آنها می تواند ضربه جبران ناپذیری را به زانو  وارد کند.
 
محققان پیش از این در مورد کفش هایی که کف گرد دارند تحقیق کرده بودند و آنها را در حفظ سلامت زانو و کمر بی اثر دانسته بودند.
 
منبع: سیب سبز

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکی
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 14:21 ] [ Admin ]
ادویه ها از "آنتی اکسیدان" بالایی برخوردار هستند که با بسیاری از بیماری های مختلف به شدت مقابله می کنند و از جایی که هر ادویه خاصیت ویژه خود را دارد قبل از مصرف از خواص شان باید مطلع شویم.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
مناسب ترین ادویه ای که برای فصل سرما بسیار پرفایده است "زنجبیل" است که مصرف روزانه این ادویه به درمان طبیعی سرماخوردگی و "آنفولانزا" بسیار کمک می کند.
 
بررسی ها نشان می دهند این داروی خوراکی التهاب و درد را به شدت کاهش می دهد و جزو "مسکن های طبیعی" است.
 
گفتنی است "ادویه میخک" نیز جزو آن دسته از ادویه هایی است که به دلیل دارا بودن "ویتامین های c , "a و آهن و "منگنز" میتواند "عفونت ها" را از بین ببرد و خاصیت ضد اسپاسمی و "ضد التهابی" دارد.
 
"زیره سیاه" نیز از دیگر ادویه های پرخاصیتی است که برای "سیستم گوارشی" بسار مناسب است و "درجه حرارت" را در این فصل در بدن ایجاد می کند.
 
زیره سیاه خاصیت ضد عفونی دارد و در درمان "سرماخوردگی" و رفع علایم آن از جمله "سرفه" بسیار موثر است و "خلط" را زود هنگام خشک کند.
 

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسیتغذیه
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 14:17 ] [ Admin ]
به تازگی دختران جوان برای لاغر شدن به سراغ "رژیم های عجیبی" می روند و هرگز به عواقبی که این رژیم های عجیب و غریب ممکن است برایشان به وجود بیاورند فکر نمی کنند.
__________________________________________________________________________________________________________________________
دختران جوان با قرار دادن پنبه در آبلیمو و سرکه ان را می خورند و معتقدند بعد از خورون آن ها احساس سیری زیادی دارند.
 
گفتنی است این دختران معتقدند با خوردن پنبه شکم آن ها سریعا پر شده و دیگر میل به غذا خوردن ندارند.
 
متخصصان بر این باورند این رژیم جزو خطرناک ترین رژیم ها  محسوب می شود زیرا پنبه مواد شیمیایی بسیار مضری دارد و می تواند منجر به سرطان شود.

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیهتکنولوژِی
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 14:13 ] [ Admin ]

پژوهشگران لندن در جدیدترین یافته های خود دریافتند که "خواب خوب" آزار و شیطنت کودکان را تا 40 درصد کاهش می دهد.
__________________________________________________________________________________________________________________________________

دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی 10 هزار کودک بین سنین 5 تا 7 ساله دریافتند که ساعات خواب نامنظم با اختلال در ریتم طبیعی بدن کودکان بر رفتار آن ها تاثیر می گذارد و باعث محرومیت از خواب و ایجاد افسردگی می شود.
 
بررسی ها نشان می دهند خواب نامنظم و ناصحیح در کودکان پیامد های منفی در رفتار آن ها خواهد داشت و می تواند باعث بهانه گیری های شدید در آن ها شود.
 
دانشمندان در جدیدترین مطالعات خود دریافتند کودکان حداکثر باید بین 8 الی 9 ساعت خواب شبانه داشته باشند و کمتر و بیشتر از این زمان خطرات بسیاری را برای سلامتی کودک به وجود می آورد.
 
نتایج مطالعات نشان می دهند که کودکان بعد از یک خواب طولانی مدت نیازمند غذایی مقوی هستند که با سوء تغذیه روبرو نشوند  زیرا در خواب بدن کودکان "مواد مغذی" و املاح ضروری را تا حدودی دفع می کند از این رو بعد از خواب حتما باید مواد مغذی مصرف شود.

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسی
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 14:10 ] [ Admin ]

همه ما میدانیم که چه ویتامینی برای چشم لازم است بنابراین باید "چربی امگا 3" را برای تقویت چشم ها در برنامه غذایی اضافه کنیم.

____________________________________________________________________________________________________________________________---

انواع چربی ها نقش بسزایی در سلامت چشم ها دارند و اسید های چرب واحد سازنده چربی ها هستند و بعضی از آن ها به دلیل اینکه ضروری هستند و بدن قادر به ساختن آن ها نیست از طریق مواد غذایی باید تامین شود.
 
بررسی ها نشان می دهند کمبود این چربی در بزرگسالان سبب کاهش دید شده و حتی کمبود طولانی مدت آن ممکن است سبب تخریب "شبکیه چشم" نیز بشود.
 
گفتنی است بهترین منبع تامین امگا 3 "ماهی" است و مقدار توصیه شده برای سلامت چشم ها 2 بار در طول هفته است.
 
مواد غذایی که برای داشتن چشمی سالم توصیه می شوند همچون روغن کبد ماهی و جگر بوده که دارای "ویتامین a" بسیار بالایی می باشند.
 
اسفناج و کلم که لوتیئین و "گزانتین" بسار بالایی دارند و فلفل دلمه ای و توت فرنگی به دلیل داشتن ویتامین c از مهم ترین مواد غذایی برای سلامت چشم ها به شمار می آیند.

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 14:0 ] [ Admin ]

بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد اگرمدام به فکر پول جمع کردن باشید و از خرج
کردن آن بترسید خیلی زود به بیماری های روانی از قبیل "افسردگی"، "وسواس فکری" و
استرس های مزمن دچار می شوید.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

به گفته محققان خرید کردن نه تنها باعث کاهش استرس روانی می شود بلکه به افراد کمک می کند تا استرس را از وجودشان از بین ببرند.
 
بررسی ها نشان می دهند، اگر آدم صرفه جو و اقتصاد دانی نیستید به نوعی آسیب مغزی مبتلا هستید زیرا به گفته محققان افرادی که اقتصاد دان نیستند و از یک مدل لباس چندین رنگ را می خرند در پردازش اطلاعات دچار مشکل هستند. 
 
گفتنی است کم خرجی و "پس انداز کردن" در حد معقول و مناسب می تواند از شما انسان صبوری بسازد اما لمس کردن و "شمارش کردن پول" نیز می تواند یک حس خوب را به انسان منتقل کند و قدرت خود کفا بودن انسان ها را افزایش می دهد. 
 
محققان می گویند حتی فکر کردن به پول نیز می تواند درد را کاهش دهد و فکر کردن به پول آسیب های جسمانی را از بین می برد و حس بهتری را به افراد منتقل می کند. 

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسی
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 13:52 ] [ Admin ]

داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرم‌ها، "لوسیون‌ها" و ماسک‌های گرانقیمت، خارجی و رنگارنگ نیست. در طبیعت گیاهان دارویی، "دانه‌های روغنی" و میوه‌های متنوعی وجود دارد که تاثیر خواص درمانی و شفابخش آنها در درمان و پیشگیری آشکار شده است.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها و ماسک‌های  گرانقیمت، خارجی و رنگارنگ نیست.  در طبیعت گیاهان دارویی، دانه‌های روغنی و میوه‌های متنوعی وجود دارد که تاثیر خواص درمانی و شفابخش آنها در درمان و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها و عارضه‌های پوستی نه تنها بر درمانگران طب سنتی در سراسر جهان، بلکه برای متخصصان پوست و پزشکان طب مدرن نیز آشکار شده است. به گونه‌ای که امروز بسیاری از داروسازان در طب مدرن از گیاهان دارویی، دانه‌های روغنی و مواد معدنی برای تهیه انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها و مواد بهداشتی و آرایشی استفاده می‌کنند. اگر چه استفاده از این مواد بهداشتی و آرایشی با منشاء گیاهی در مقایسه با محصولات شیمیایی مفیدتر است  اما درمانگران طب سنتی همچنان  نسخه‌های طبیعی خود را که از ترکیب موادطبیعی و گیاهان دارویی تهیه می‌شود به مراجعه‌کنندگان خود توصيه مي‌كند. آنچه مي‌خوانيد طبيعي‌ترين "نسخه‌هاي عطارباشي" براي پيشگيري از بروز چين و چروك است.
 
در كمتر از يك ساعت چروك‌ها را محو كنيد
 
اگر به يك مهماني دعوت شده‌ايد و مي‌خواهيد در كوتاه‌ترين زمان ممكن چين و چروك‌هاي سطحي پوست‌تان را برطرف كنيد، پيشنهاد مي‌كنيم به توصيه عطارباشي عمل كنيد و از ماسك گليسرين و مغز خيار براي برطرف كردن چين‌ها بهره بگيريد.  استفاده از این ماسک به مدت 7  روز علاوه بر تقویت سلول‌های پوستی و آبرسانی مناسب به برطرف شدن خشکی پوست و چین و چروک‌های ایجاد شده در سطح پوست کمک می‌کند. این شیوه ساده‌ترین، کاربردی‌ترین و یکی از اورژانسی‌ترین شیوه‌های درمان چروک پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست است. برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری "روغن گلیسیرین" ترکیب کرده و به مدت 20 دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید. استفاده از این ماسک یک هفته پیش از مهمانی و مراسم عروسی به شما کمک می‌کند تا پوستی با نشاط و بدون چروک داشته باشید.
 
سلول‌ها و بافت‌هاي خشك را ترميم كنيد
 
اگر فرد اخمالويي هستيد يا زياد مي‌خنديد حتما خط اخم‌ يا لبخندتان روي پيشاني يا اطراف لب‌ها و چشم ظاهر شده است.  برخی از ما اخم می‌کنیم، برخي به هنگام شادی چشم‌ها را به هم می‌فشریم، برخی عضلات صورت را منقبض می‌کنیم و همه اینها تاثیر زیادی در بروز چین و چروک در پوست صورت دارد. به اعتقاد درمانگران   سنتی یکی از بهترین شیوه‌های مبارزه با بروز چین و چروک‌های ناشی از شادی و غم در زندگی استفاده از حمام‌های گیاهی است. این حمام ها با تاثیر گذاشتن بر اعصاب بدن و ریلکس کردن آنها و همین طور با آبرسانی دقیق به سلول‌های پوست کمک می‌کنند تا از میزان آسیب وارد شده به سلول‌های پوستی به مرور کم شود. از این رو درمانگران طب سنتی حمام کردن با عصاره یا اسانس گیاهان دارویی مانند عصاره گل رز، عصاره اسطوخودوس، عصاره بادام شیرین، عصاره گل پامچال و عصاره لیمو یا روغن آواکادو را یک بار در هفته و به مدت 30 دقیقه به مراجعان خود توصیه می‌کنند. این حمام موجب ترمیم بافت‌های خشک و سلول‌های آسیب‌دیده می‌شود.
 
از معجزه روغن‌درماني غافل نشويد
 
ماساژ صورت و عضلات اطراف چشم، پیشانی و دهان از جمله کاربردی‌ترین شیوه‌های پیشگیری از ابتلا به چروک پوست است. در صورتی که خانم‌های جوان از سنین 25-26 سالگی ماساژ شبانه صورت را به شیوه صحیح و به صورت مداوم داشته باشند، می‌توانند از بروز چین و چروک در صورت خود تا پایان مراحل میانسالی و اواخر دهه 50 امیدوار باشند. استفاده از روغن ماهی به عنوان روغن ماساژ برای این منظور یکی از مناسب‌ترین شیوه‌های درمانی است که توسط بسیاری از درمانگران طب سنتی به آن توصیه شده است. برای این منظور کافی است  با مقدار اندکی از روغن ماهی سرانگشتان دست خود را آغشته کرده و عضلات صورت کنار لب‌ها، عضلات گونه، ابروها و اطراف چشم‌ها را به آرامی ماساژ دهید. بهتر است برای ارائه ماساژی دقیق و مناسب به عضلات صورت‌تان از مشاور یا کتاب‌هایی که در این زمینه منتشر شده کمک بگیرید.
هر روز بخور درماني كنيد
 
درمانگران شيوه‌هاي طبيعي،  بخوردرماني را بهترين شيوه براي آبرساني و تقويت سلول‌هاي پوستي مي‌شناسند. در این شیوه احتیاجی به اضافه کردن هیچ گیاه دارویی و ماده طبیعی وجود ندارد. بخار آب به تنهایی برای افزایش میزان رطوبت، درمان چروک‌های سطحی و  ایجاد لطافت پوست موثر است. در این حالت تنها کافی است هفته‌ای دو تا 3  بار از بخار آب برای آبرسانی به سطح پوست و  پاکسازی آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست اقدام کنید. تنها باید مراقب باشید که به هنگام استفاده از این روش فاصله مناسب را با ظرف بخور حفظ کنید تا بخار آب پوست صورت‌تان را نسوزاند.
 
نکته مهم
 
آبرسانی و تغذیه مناسب "سلول‌های پوست" به مرور زمان موجب افزایش مقاومت این سلول‌ها در مقابل "پیری زودرس پوست" می‌شود.
 
با اين عرق گياهي، لوسيون ضد چروك بسازيد
 
یکی دیگر از نسخه های طبیعی و گیاهی درمان چروک پوست و پیشگیری از بروز چروک‌های بیشتر در سطح پوست استفاده از مخلوطی رنده پوست خیار و گلاب است. بهترین شیوه برای تهیه این ماسک این است که پوست خیار را به کمک رنده ریزریز کنید و آن را به مدت 30 دقيقه درون گلاب مرغوب خیس کنید. سپس پوست خیار خیس شده در گلاب را به مدت 20 دقیقه روی پوست صورت‌تان ماسک کنید. استفاده از این ماسک به صورت روزانه تاثیر زیادی در افزایش آبرسانی و برطرف شدن زبری پوست‌های خشک دارد. آبرسانی و تغذیه مناسب سلول‌های پوست به مرور زمان موجب افزایش مقاومت این سلول‌ها در مقابل پیری زودرس پوست می‌شود.
 
با زبري‌هاي پوست خداحافظي كنيد
 
اگر با سرد شدن هوا به مرور با خشكي و زبري پوست‌ روبه‌رو شده‌ايد كرم تهيه شده از نشاسته و شير را از دست ندهيد. با يك بار تجربه اين كرم خانگي مي‌توانيد كل پاييز و زمستان از شر زبري و خشكي پوست در امان باشيد. برای تهیه این کرم طبیعی که از آن با عنوان خمیر نشاسته نیز یاد می‌شود، لازم است نصف قاشق غذاخوری نشاسته پودر شده  را با یک فنجان شیر تازه پرچرب ترکیب کنید تا خمیری نرم و لطیف از آن به دست آید. سپس این خمیر را روی پوست صورت خود ماسک کرده و اجازه دهید به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوست‌تان بماند. پس از این مدت پوست را با آب نیمه ولرم بشویید و شاهد تاثیرات معجزه‌آسای این ماسک طبیعی باشید.
اسفناج درماني به سبك "بوعلي‌سينا"
ماساژ صورت با اسفناج تاثیر زیادی در فرم‌گیری عضلات صورت و آبرسانی و تغذیه سلول‌های پوستی دارد. ماساژ صورت با اسفناج تاثیر زیادی در فرم‌گیری عضلات صورت و آبرسانی و تغذیه سلول‌های پوستی دارد. این ماسک از آن جهت که با برگ‌های تازه اسفناج و شیر تازه پرچرب تهیه می‌شود علاوه بر آبرسانی به سلول‌های پوست به افزایش نشاط و شادابی آنها نیز کمک کرده و پوستی با نشاط و جوان به خانم‌ها هدیه می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است 2 برگ اسفناج بزرگ و تازه را در نصف لیوان شیر جوشیده و داغ بریزید و آن را به مدت 5 دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید. این کار موجب می‌شود تا برگ‌ها نرم و لطیف شود. بعد از این مدت برگ‌ها را از شیر خارج کرده و آنها را به کمک قاشق یا هاونگ به صورت خمیر درآورید و روی صورت‌تان ماسک کنید. اجازه دهید این ترکیب 20 دقیقه تا نیم ساعت روی صورت‌تان بماند. سپس آن را با کمک آب نیمه ولرم بشويید.
 
می‌توانید از روش دیگری نیز برای تهیه این ماسک استفاده کنید و به جای تهیه ماسک اسفناج از شیر، از ماست استفاده کنید. اسفناج را ابتدا بخارپز کنید و سپس آن را با گوشت‌کوب چوبی خوب بکوبید و اجازه دهید اسفناج خنک شود. بعد از این مرحله 2 تا 3 قاشق غذاخوری ماست پرچرب به آن اضافه کنید و این مخلوط را خوب هم بزنید. این ترکیب برای "آبرسانی به پوست" افرادی که دچار "چربی پوست" هستند و زیاد جوش می‌زنند توصیه نمی‌شود. این گروه بهتر است از شیر کم‌چرب برای "اسفناج درمانی" استفاده کنند.
 
 
 
 
منبع:  مجله زندگی ایده آل

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
برچسب‌ها: يک ساعتچـروکچهـره​تانمحــو
[ پنج شنبه 7 آذر 1392 ] [ 12:9 ] [ Admin ]

زنجبیل، ماهی قزل آلا، قهوه، مریم گلی، بومادران، کرفس، نعناع و مرزه از مواد غذایی هستند که موجب کاهش درد می شوند.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

برای دیدن بقیه به ادامه ی مطلب بروید


موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
برچسب‌ها: موادغذاییضددرد
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 آذر 1392 ] [ 11:58 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 50343
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .