get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یافته های جدید دانشمندان نشان می دهند آرایشگاه های زنانه به میزان کافی اکسیژن ندارند و قرار گیری طولانی مدت در این محل ها باعث آسیب رساندن به "سیستم تنفسی" می شود.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

آرایشگاه های زنانه به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی و ترکیبات ساختنی برای رنگ و استفاده از دستگاه های کاشت ناخن باعث ایجاد
"مشکلات ریوی" می شود.
 
گفتنی است کار کنان آرایشگاه ها حتما باید از ماسک استفاده کنند و محیط آرایشگاه دارای تهویه مناسب باشد. 
 
دانشمندان با انجام آزمایشاتی در یافتند محیط آشپزخانه جزء محیط های آلوده است و حتی از "دود اگزوز" و ماشین ها در فضای باز و آزاد نیز خطرناک تر است. 
 
نتایج مطالعات نشان می دهند افرادی که در آرایشگاه کار می کنند و مدت طولانی را در این مکان ها می گذارانند باید با مصرف منظم شیر گرم و آب و نوشیدنی های گرم مراقب "سیستم تنفسی" خود باشند و هر 1 ساعت در فضای باز قرار گیرند تا اکسیژن به ریه هایشان برسد.
 
 
 
source:www.yjc.ir

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکی
[ دو شنبه 30 دی 1392 ] [ 17:42 ] [ Admin ]

بستنی جزء خوراکی های خوشمزه ای است که در تمام فصول طرفداران خاص خودش را دارد و بستنی های منحصر به فردی در گوشه و کنار دنیا توجه اطرافیان را به خودش جلب کرده است.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

جهت دیدن تصاویر به ادامه ی مطلب رجوع کنید


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: بستنیخوشمزهعکس
ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 دی 1392 ] [ 17:24 ] [ Admin ]
دانشمندان توجه تنها به پوست صورت را باعث بی توجهی به پوست سایر قسمت‌های بدن می‌دانند که در صورت عدم رسیدگی سبب مشکلات مختلف برای افراد می‌شود.
_________________________________________________________________________________________________________________

دانشمندان با مطالعه بر روی افراد سالمند دریافته‌اند که پاهای آن‌ها در معرض پیر شدن قرار دارد.
 
گفتنی است، با افزایش سن تاندون‌های پا شروع به کشیده شدن می‌کنند و در نتیجه پاها شروع به پیر شدن می‌‌کنند.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند این پیر شدن علاوه بر تغییر درونی، ظاهر پوست پای افراد را نیز تغییر می‌دهد.
 
دانشمندان دریافته‌اند این پیر شدن‌ پاها از سن 40 سال به بعد آغاز می‌شود و حتی فرم ظاهری پا و مفاصل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 
پژوهشگران توصیه می‌کنند افراد برای جلوگیری از پیر شدن پاهای خود حتما ورزش کنند تا عضلات آ‌ن‌ها دچار تحلیل نشود. همچنین از کرم‌های مرطوب کننده سفت کننده پوست پا تحت مشاوره با پزشک پوست استفاده کنند تا ظاهر پوست پای آن‌ها دچار پیری و چین و چروک و افتادگی نشود.
 
از جمله ورزش‌های موثر برای جوانسازی پوست پا "شنا" است، زیرا باعث تقویت عضلات و نرمی پوست پا می‌شود و به افراد سالمند توصیه می‌شود برای تناسب اندام حتما به ورزش شنا بپردازند.
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکی
[ جمعه 27 دی 1392 ] [ 9:27 ] [ Admin ]

برای از بین بردن افکار منفی و جایگزین کردن آنها با نگرشی مثبت‌تر چه باید بکنید؟ حتی اگر ذاتاً خوش‌بین نباشید، راه‌هایی هست که از طریق آن بتوانید مهارت‌های مثبت‌اندیشی را در خود تقویت کرده و از فواید آن بهره ببرید.

 

برای خواندن بقیه به ادامه ی مطلب رجوع کنید


موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسی
ادامه مطلب
[ جمعه 27 دی 1392 ] [ 9:15 ] [ Admin ]

اگر رژیم گرفته‌اید و میزان کالری دریافتی‌تان را کاهش داده‌اید باید بدانید که برای لاغر شدن بهتر است شب‌ها غذای سبکی میل کنید.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

محققان، پژوهشی روی خانم‌های چاق با شاخص توده‌ی بدنی 32 که از سندرم متابولیک هم رنج می‌بردند انجام داده و به این نتیجه رسیدند زمانی که فردی رژیم گرفته است بهتر است صبح‌ها بیشتر و شب‌ها کمتر غذا بخورد.
 
در این پژوهش خانم‌هایی حضور داشتند که رژیم غذایی کم کالری داشتند یعنی قرار بود روزانه 1400 کیلوکالری دریافت کنند.
 
گروهی از این شرکت‌کننده‌ها 700 کیلوکالری برای صبحانه، 500 کیلوکالری برای ناهار و 200 کیلوکالری برای شام دریافت کردند در حالی که گروه دوم 200 کیلوکالری برای صبحانه، 500 کیلوکالری برای ناهار و 700 کیلوکالری برای شام مصرف کردند.
 
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی که صبح‌ها کالری بیشتری دریافت کرده‌اند نسبت به گروه دوم وزن بیشتری از دست داده و لاغرتر شدند. علاوه بر این مشاهده شد که میزان تری گلیسیرید گروه اول در مقایسه با گروه دوم به میزان 33.6 درصد کاهش یافته است.
 
محققان به افرادی که چاق هستند و از سندرم متابولیک (شکم بزرگ) رنج می‌برند توصیه می‌کنند که کالری‌های دریافتی‌شان را در طول روز تقسیم کنند و صبح‌ها بیشتر از شب‌ها غذا بخورند. در این صورت بهتر به هدف خود می‌رسند و لاغرتر می‌شوند.
 
این در حالی بود که میزان "تری گلیسیرید" افرادی که شب‌ها کالری بیشتری دریافت کرده بودند با افزایش 14.6 درصدی همراه بوده است.
 
میزان قند خون، انسولین و احساس گرسنگی در گروه اول کمتر تخمین زده شد و همچنین مشاهده شد که این گروه بیشتر از گروه دوم احساس سیری داشته است.
 
محققان به افرادی که چاق هستند و از "سندرم متابولیک" (شکم بزرگ) رنج می‌برند توصیه می‌کنند که کالری‌های دریافتی‌شان را در طول روز تقسیم کنند و صبح‌ها بیشتر از شب‌ها غذا بخورند. در این صورت بهتر به هدف خود می‌رسند و لاغرتر می‌شوند.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 19:26 ] [ Admin ]

روغن‌های صنعتی كه در تهیه چیپس‌ها و سایر اسنک‌ها کاربرد دارند، سبب درد شكم و سایر مشکلات گوارشی می‌شود و مصرف آنها باعث می‌شود که افراد کمتر به سوی خوردن میوه و سبزی كه پوست را شاداب می‌كنند، بروند.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 متخصصان تغذیه می‌گویند 7 غذا وجود دارد که حتما باید از مصرف آنها اجتناب کرد و مخصوصا سالمندان باید از مصرف آنها خودداری كنند .
 
فست فود : لازم نیست در مورد "غذاهای آماده" زیاد صحبت کنیم، چرا که بیشتر افراد در مورد مضرات آنها زیاد شنیده‌اند. تنها یک جمله کافی است. فست‌فود نخورید.
 
روغن‌های اشباع : از خریدن و خوردن کلوچه‌ها، شیرینی‌ها، فست‌فود و یا هر غذایی که با "روغن‌های اشباع" تهیه شده خودداری کنید تا هم جلوی "بیماری قلبی" را بگیرید، هم جلوی پیری را.
 
روغن‌های صنعتی : روغن‌های صنعتی كه در تهیه چیپس‌ها و سایر اسنک‌ها کاربرد دارند، سبب درد شكم و سایر "مشکلات گوارشی" می‌شود و مصرف آنها باعث می‌شود که افراد کمتر به سوی خوردن میوه و سبزی كه پوست را شاداب می‌كنند، بروند.
 
نیترات‌ها : نیترات‌ها كه به میزان زیاد در هات‌داگ‌ها و گوشت‌های نمک‌سود وجود دارند، سرطان‌زا هستند و توصیه می‌شود اگر غذاهایی که حاوی نیترات‌هاست، مصرف می‌کنید، حداقل از "ویتامین‌ C "بیشتری استفاده کنید تا از تاثیر این مواد روی معده شما کاسته شود.
 
چربی‌های اشباع حیوانی : این چربی اشباع درون برخی گوشت‌های قرمز پرچرب، پوست مرغ و همچنین در "لبنیات پرچرب" موجود است و بهتر است در مصرف آنها حد تعادل رعایت شود.
 
میان‌ وعده‌های شور : مصرف میان‌ وعده‌های شور باعث افزایش فشار خون شده و تحقیقات نشان داده مصرف زیاد مواد شور و چرب باعث ابتلا به برخی بیماری‌های مزمن و همچنین پیری پوست می‌شود.
 
غذاهای فریز شده : این غذاها به‌طور طبیعی برای سلامت بدن مضر نیستند البته اگر به‌ طور مناسب فریز شوند. اما اگر می‌توانید غذاهای تازه مصرف کنید، خوردن گوشت، غلات و "فیبرها" به‌صورت تازه كه حاوی مقدار بیشتری آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری است، توصیه می‌شود.
 
منبع : salamat.ir
 

 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 19:21 ] [ Admin ]
دانشمندان هشدار می‌دهند که گاهی اوقات بوییدن غذاهای خوشمزه می‌تواند سبب ایجاد سرطان‌های خطرناک در افراد شود.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________-

 پژوهشگران در نتایجی تکان‌دهنده دریافته‌اند که بوی گوشت کبابی در محیط بسته می‌تواند به اندازه‌ی استشمام "بوی اگزوز خودرو" برای سلامتی بدن مضر باشد.
 
گفتنی است، دانشمندان ترکیبات سرطان‌زای جدیدی را در دود حاصل از گوشت کبابی به‌دست آورده‌اند که مشابه ترکیبات شیمیایی سرطان‌زا در دود اگزوز خودروها و وسایل نقلیه آلوده‌کننده هوا است.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، پزشکان با مطالعه بر روی افراد مبتلا به سرطان به ویژه "سرطان ریه" دریافته‌اند که این افراد در رژیم غذایی خود از گوشت کبابی بیشتر از سایر افراد استفاده می‌کردند.
 
پژوهشگران هشدار می‌دهند که با وجود مفید بودن کباب‌های پروتئینی به علت عدم داشتن روغن، افراد باید کباب را در محیط باز درست نمایند و یا از وجود یک "سیستم تهویه" مناسب در "محیط آشپزخانه" خود مطمئن باشند.
 
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسیتغذیه
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 19:20 ] [ Admin ]

ماجراجویان در سال 2013 موفق به کشف نمونه‌های حیرت‌انگیزی از میوه‌ها در اشکال بسیار جالب با طعم‌های عجیب شده‌اند.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

دانشمندان با ورود به مناطق سخت آب و هوایی، در مناطق مختلف جهان مانند "جنگل‌های آمازون" و یا مناطق خطرناک در "قاره‌ی آفریقا" موفق به کشف گونه‌های نادری از میوه‌ها شده‌اند که توسط اهالی بومی آن مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای خواص درمانی مختلف نیز است.


موضوعات مرتبط: متفرقه
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 19:15 ] [ Admin ]
يافته‌هاي جديد دانشمندان نشان مي‌دهد در "مركز خريد" به ويژه فروشگاه‌هاي مواد غذايي قبل از آن كه قيمت كل محصولات خريداري شده را پرداخت كنيد كمي صبر كنيد.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 يافته‌هاي جديد نشان مي‌دهد كه افراد هنگامي كه از فروشگاه‌هاي بزرگ و مراكز خريد  بسيار بزرگ خريد مي‌كنند و مايحتاج خود را تامين مي‌كنند به ميزان 35 درصد بيشتر محصولات مضر انتخاب مي‌كنند و سلامتي بيشتر در خطر مي‌افتد.
 
گفتني است دانشمندان با انجام آزمايشاتي روي هزاران داوطلب دريافتند كه افراد براي خريد غذا و محصولات غذايي بيشتر پول پرداخت مي‌كنند و سريعتر كارت مي‌كشند اما پژوهشگران معتقدند قبل از كارت كشيدن بايد كمي صبر كنيد و محصولات انتخاب شده را مرور كرد و آن‌هايي را كه مورد نياز نيست و براي سلامتي مضراند جدا كرد.
 
نتايج مطالعات نشان مي‌دهند اگر مي‌خواهيد سلامتي خود را افزايش دهيد و بدن خود را در مقابل بروز بسياري از بيماري‌ها بيمه كنيد بايد از پول نقدي به جاي كارت هنگام بهاي پول استفاده كرد.

موضوعات مرتبط: مطالب علمیتغذیهنکته های خانه داری
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 19:6 ] [ Admin ]

پژوهشگران با الهام از فناوری‌های استفاده شده در فضا جالب‌ترین و منحصر به فرد ترین وسایل آشپزخانه برای راحتی کار کدبانو ها را طراحی و تولید کرده‌اند.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

دنیای وسایل خانگی مدرن که بتواند در عین سادگی باعث کمتر شدن کار افراد حین آشپزی و نیز افزایش سلامت و بهداشت اعضای خانواده شود، به سرعت در حال تحول است و همه روزه شاهد ورود وسایل خانگی با قابلیت‌های شگفت انگیز هستیم.

[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 18:55 ] [ Admin ]

تنها یک هفته کم خوابی می‌تواند کارکرد صد‌ها ژن را مختل کرده، خطر ابتلا به بیماری‌های مهلک مرتبط با استرس، ایمنی و التهاب را افزایش دهد، کشف جدید دانشمندان توضیح می‌دهد که چرا کمبود خواب به سلامت جسمانی صدمه می‌زند.

_______________________________________________________________________________________________________________________________--

محققان برای انجام این تحقیقات به بررسی فعالیت ژنتیکی در ۲۶ داوطلبی که کمبود خواب داشتند پرداختند و به این نتیجه رسیدند که خواب ناکافی تأثیر قابل توجهی روی بیش از ۷۰۰ ژن در بدن دارد. این امر موجب می‌شود که فعالیت عده‌ای از ژن‌ها کاهش یابد و عده‌ای دیگر بیش از حد فعال شوند. 
 
بقیه در ادامه ی مطلب

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسی
برچسب‌ها: ژنخوابسیستم ایمنی حافظه
ادامه مطلب
[ جمعه 13 دی 1392 ] [ 15:39 ] [ Admin ]

بار‌ها و بار‌ها از فواید پیاده روی و دویدن شنیده‌ایم اما کمتر کسی آن را به یک عادت در زندگی خود تبدیل می‌کند و گاهی برای شروع منظم آن برنامه ریزی می‌کند اما آن را‌‌ رها می‌کند.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

کاهش فشار خون، کاهش خطر ابتلا به آلزایمر، افزایش قدرت پا‌ها، سوزاندن چربی، تقویت ماهیچه‌های شکم، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش سرطان‌ها و... از فواید اصلی پیاده روی منظم به شمار می‌آیند. 
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، ۲۰ دقیقه پیاده روی منظم باعث می‌شود حداقل ۵ سال دیر‌تر به آلزایمر دچار شویم و ۱۵ دقیقه پیاده روی منظم و ثابت و در برنامه روزانه‌تان می‌تواند حداقل ۳ سال به طول عمر طبیعی بیافزاید. 
 
گفتنی است، ۳۰ دقیقه پیاده روی روزانه به مدت ۵ هفته می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد و مشکلاتی مانند استرس و کلسترول بالای خون را تا حد زیادی کاهش دهد.
 
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکی
برچسب‌ها: پیاده رویورزشآلزایمربیماری قلبی
[ جمعه 13 دی 1392 ] [ 15:35 ] [ Admin ]

مصرف غذاهای سالم‌تر نه تنها به افزایش طول عمر منجر می‌شود بلکه خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را نیز کاهش می‌دهد.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

معتقدند زنان میانسالی که رژیم غذایی مدیترانه‌ای را دنبال می‌کنند اغلب زندگی سالم‌تر و طولانی‌تری دارند. زنانی که در اواسط عمر خود "الگوهای تغذیه‌ای" سالم‌تری دارند احتمال اینکه تا سن ۷۰ سالگی و بیشتر عمر کنند به مراتب بالاتر است.

 
مصرف غذاهای سالم‌تر نه تنها به افزایش طول عمر منجر می‌شود بلکه خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را نیز کاهش می‌دهد. تغذیه مناسب خطر بروز مشکلات و "ناراحتی‌های جسمی" و روانی و حتی احتمال ضعف حافظه را نیز به میزان چشمگیر کاهش می‌دهد.
 
"رژیم غذایی مدیترانه‌ای" شامل انواع میوه‌ها، سبزیجات، "روغن زیتون" و ماهی است و در عین حال میزان "مصرف گوشت قرمز" و فرآوری شده و همچنین چربی‌ها در این نوع رژیم غذایی کمتر است.
 
منبع: سیمرغ

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
برچسب‌ها: رژیمزنانماهیگوشت
[ جمعه 13 دی 1392 ] [ 15:31 ] [ Admin ]

اگر مثلا وارد آشپزخانه می‌شوید و دور خودتان می‌چرخید که برای چه آنجا رفته‌اید زمان آن رسیده دستی به سر و گوش حافظه‌تان بکشید.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________--

برای دیدن بقیه به ادامه ی مطلب بروید.


موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسیتغذیه
برچسب‌ها: حافظهمغزآلزایمر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 دی 1392 ] [ 13:58 ] [ Admin ]

تحقیقات کارشناسان تغذیه نشان می‌دهد که مواد نشاسته‌ای می‌توانند باعث افزایش
انرژی بچه‌ها شوند و میزان آزار و اذیت آن‌ها را افزایش دهد.

________________________________________________________________________________________________________________________________

مواد غذایی نشاسته‌ای مانند سیب زمینی سرخ کرده، نان‌های آرد سفید، برنج خارجی و ... باعث تحریک ترشح هورمونی در بدن کودک می‌شود و کودک را بسیار پر جنب و جوش و مضطرب می‌کند. 
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، خامه‌ها و مواد قندی و بسیار شیرین مانند آب میوه‌ها "سیسنم عصبی" را پیش فعال می‌کند اما مواد غذایی مانند شیر، پنیر، نان جو، سبزیجات سرخ شده، ذرت و ... می‌تواند آرام بخش باشد و باید در "رژیم غذایی" کودکان گنجانده شود. 
 
 نتایج مطالعات نشان می‌دهد آجیل‌ها و پودر شکلات، نوشیدنی‌هایی مانند قهوه، نسکافه و ... کره و بستنی می‌توانند کودکان را آرام کنند. 
 
مطالعات نشان می‌دهند خوردن تنقلاتی مانند "چیپس" و‌ پفک و آبمیوه‌ها سیسنم عصبی کودکان را دچار اختلال می‌کنند و باعث ایجاد بد خلقی و بهانه جویی در کودکان می‌شوند. 

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسیتغذیه
برچسب‌ها: قهوهچیپسرژیم غذایی
[ دو شنبه 2 دی 1392 ] [ 13:55 ] [ Admin ]
پاپریکا یا فلفل دلمه ای پاپریکا، ادویه ای اصالتا مجارستانی است که بخاطر رنگ زیبا و طعم فوق العاده اش شهرت جهانی دارد.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
این ادویه بسیار خوش طعم و رنگ انواع متفاوتی دارد و طیفی از طعم ملایم تا بعضا تند را در بر می گیرد. طعم آن نیز از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. 
 
این افزودنی بسیار مشابه فلفل دلمه ایی است اما عطر قوی تری دارد و بر خلاف ظاهر غلط اندازش اغلب طعم تندی نیز ندارد. این گرد را می توان جایگزین رب گوجه نمود. 
 
از جمله سبزیجات مفیدی که به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجهی "کلروفیل" و ویتامین نقش مهمی در تقویت قلب، باز کردن رگهای خونی و رفع گرفتگی آنها، بازی کرده و به سبب وجود کافی ویتامین K در آن یکی از بهترین داروها و سبزیجات ضد خونریزی است. این نوع فلفل منبع خوبی نیز از ویتامین C , بتاکاروتین و بیوفلاونیدن (یکی از انواع آنتی اکسیدان)به شمار می رود.
 
فلفل دلمه ای سبز رنگ دو برابر و فلفل دلمه ای قرمز رنگ و سه برابر نیاز روزانه بدن حاوی ویتامین C هستند.
 
فلفل دلمه ای قرمز رنگ شامل مقدار فراوانی گبتاکاروتین" نیز هست (بتا کاروتین میتواند در بدن تبدیل به ویتامین A شود) "بیوفلاونیدن" هم که از آنتی اکسیدان ها محسوب میشود همانطور که قبلاً گفته شد از فعالیت "رادیکال های آزاد" جلوگیری کرده و از سرطان و بیماریهای قلبی پیشگیری می کند. 
 
این سبزی حیاتی تحریک کننده ترشحات معده ای بوده و سوء هاضمه را به خوبی از بین می برد. 
این نوع فلفل در رنگهای سبز، زرد و قرمز وجود دارد.

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
برچسب‌ها: فلفل ، کلینیک ، باشگاه ، معده ، کلروفیل
[ دو شنبه 2 دی 1392 ] [ 13:51 ] [ Admin ]

مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد بستن شکم با پارچه‌های سفت و کمربند‌های ضخیم باعث لاغری و در نتیجه نرمی کمر می‌شود.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


یافته‌هی جدید دانشمندان نشان‌ می‌دهد پزشکان امروزه برای لاغری دور کمر و کاهش سایز خانم‌های باردار به آن‌ها پیشنهاد می‌شود که تا 2 ماه شکم خود را برای تخت شدن با پارچه‌های سفت و محکم ببندند.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی 3000 داوطلب دریافتند افرادی که از کمربندهای معمولی برای سفت و محکم شدن شلوار خود استفاده می‌کنند، گودی کمر بیشتری دارند و چاقی شکمی کمتر در آن‌ها دیده می‌شود.
 
 نتایج مطالعات نشان می‌دهند اگر از چاقی شکمی خود رنج می‌برید، دور آن را با پارچه کتانی محکم و سفت ببندید و اگر نمی‌توانید، حتما از کمربندهای معمولی استفاده کنید تا کمر شما نرم بگیرد و گودی کمر پیدا نکنید.

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
[ یک شنبه 1 دی 1392 ] [ 19:12 ] [ Admin ]

کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در مورد فیلتر شدن «وی‌چت» توضیحاتی را ارایه کرد.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

اینو فقط بخاطر این گذاشتم که خیلی فراگیر شده.خبر هم به روزه.برای دیدن به ادامه ی مطلب بروید.


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: وی چتفیلترکارگروهتعیینمصادیقمجرمانه
ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 دی 1392 ] [ 18:58 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .