get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برخی از خوراکی‌ها در صورت ترکیب بامواد غذایی دیگر می‌توانند خواص درمانی چندین برابر کسب نمایند.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

برخی از مواد غذایی برای اثربخشی بهتر و تأثیر بالاتر خواص درمانی لازم است درهنگام مصرف با همدیگر ترکیب شوند، از جمله این خوراکی‌ها اسفناج و لیمو می باشند.
 
گفتنی است، اسفناج دارای مقدارقابل توجهی آهن است که مصرف لیمو در غذا به همراه آن سبب جذب بیشتر آهن توسط بدن فرد می‌گردد.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، یکی از سبزی‌های بسیار مفید برای بدن گوجه فرنگی است که  دارای خواص ضد سرطانی فراوانی است، پزشکان توصیه می‌کنند برای افزایش خواص ضد سرطانی گوجه فرنگی افراد آن را به همراه روغن زیتون مصرف نمایند.
 
مصرف روغن زیتون به همراه گوجه فرنگی سبب کاهش "کلسترول بد خون"، "کاهش فشار خون " وهمین طور جلوگیری از رشد "سلول‌های سرطانی "می شود.
 
پژوهشگران در یک تحقیق منحصر به فرد همچنین دریافته‌اند که مصرف ماهی و پودر کاری به همراه همدیگر نیز می‌تواند سبب افزایش سلامت قلب و "جذب امگا سه "بیشتر ماهی توسط بدن شود این ترکیب همینطور می‌تواند سبب کاهش خطر ابتلا به سرطان در افراد شود.
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
برچسب‌ها: ماهیگوجه فرنگیآهنفشارخونکلسترولاسفناج
[ جمعه 23 اسفند 1392 ] [ 18:32 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 1319
بازدید کل : 49969
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .