get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موبایل ها، تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاهای سیار تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشر امروز شده اند، به نحوی که تصور زندگی بدون آنها حتی امکان پذیر هم نیست. همواره آنها را با خود به همراه داریم و فعالیتهای متنوع و گوناگونی را به کمک آنها انجام می دهیم. با اینحال، فراگیر شدن هر پدیده ای، رفتارها و قوانین خاص خود را نیز .......

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

برای دیدن بقیه ی مطلب به ادامه مطلب بروید.


موضوعات مرتبط: متفرقه
ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 بهمن 1392 ] [ 19:13 ] [ Admin ]

بستنی جزء خوراکی های خوشمزه ای است که در تمام فصول طرفداران خاص خودش را دارد و بستنی های منحصر به فردی در گوشه و کنار دنیا توجه اطرافیان را به خودش جلب کرده است.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

جهت دیدن تصاویر به ادامه ی مطلب رجوع کنید


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: بستنیخوشمزهعکس
ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 دی 1392 ] [ 17:24 ] [ Admin ]

ماجراجویان در سال 2013 موفق به کشف نمونه‌های حیرت‌انگیزی از میوه‌ها در اشکال بسیار جالب با طعم‌های عجیب شده‌اند.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

دانشمندان با ورود به مناطق سخت آب و هوایی، در مناطق مختلف جهان مانند "جنگل‌های آمازون" و یا مناطق خطرناک در "قاره‌ی آفریقا" موفق به کشف گونه‌های نادری از میوه‌ها شده‌اند که توسط اهالی بومی آن مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای خواص درمانی مختلف نیز است.


موضوعات مرتبط: متفرقه
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 19:15 ] [ Admin ]

کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در مورد فیلتر شدن «وی‌چت» توضیحاتی را ارایه کرد.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

اینو فقط بخاطر این گذاشتم که خیلی فراگیر شده.خبر هم به روزه.برای دیدن به ادامه ی مطلب بروید.


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: وی چتفیلترکارگروهتعیینمصادیقمجرمانه
ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 دی 1392 ] [ 18:58 ] [ Admin ]

 

دلار,اسکناسهای جدید 100 دلاری,اسکناسهای ضد جعل 100 دلاری

تصاویری از کارخانه تولید اسکناسهای جدید 100 دلاری
اینجا فورت ورث تگزاس و کارخانه چاپ اسکناسهای جدید 100 دلاری است که قرار است از 8 اکتبر وارد بازار شود.از 8 اکتبر اسکناس های جدید 100 دلاری با نوار آبی سه بعدی ضد جعل به بازار می آید.
از اسکناس قبلی رنگ سبز اش کم رنگ تر بوده و دارای فناوری جدیدی بوده که شامل نوار آبی رنگ سه بعدی با واترمارک جدید است که مانع از جعل و انتشار جعلی آن می شود.

 

دلار,اسکناسهای جدید 100 دلاری,اسکناسهای ضد جعل 100 دلاری

دلار/ اسکناسهای جدید 100 دلاری

دلار,اسکناسهای جدید 100 دلاری,اسکناسهای ضد جعل 100 دلاری

دلار/ اسکناسهای جدید 100 دلاری

دلار,اسکناسهای جدید 100 دلاری,اسکناسهای ضد جعل 100 دلاری

دلار/ اسکناسهای جدید 100 دلاری

دلار,اسکناسهای جدید 100 دلاری,اسکناسهای ضد جعل 100 دلاری

دلار/ اسکناسهای جدید 100 دلاری

دلار,اسکناسهای جدید 100 دلاری,اسکناسهای ضد جعل 100 دلاری

دلار/ اسکناسهای جدید 100 دلاری

دلار,اسکناسهای جدید 100 دلاری,اسکناسهای ضد جعل 100 دلاری

دلار/ اسکناسهای جدید 100 دلاری

دلار,اسکناسهای جدید 100 دلاری,اسکناسهای ضد جعل 100 دلاری

دلار/ اسکناسهای جدید 100 دلاری

دلار,اسکناسهای جدید 100 دلاری,اسکناسهای ضد جعل 100 دلاری

 منبع:khabaronline.ir


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: دلار تصاویریازکارخانهتولیداسکناسهایجدید100دلاری
[ دو شنبه 15 مهر 1392 ] [ 16:48 ] [ Admin ]

خوب خنده که اشکالی نداره!

اگه میتونی بگو , مطالب خنده دار , تکرار جملات

آیا تا به حال در جمع دوستان یا خانواده شما شخصی بوده که با گفتن یه جمله سخت شما رو تشویق به تکرار اون جمله کرده باشه !؟ آیا تا به حال ضایع شده اید !؟ دیگر نگران نباشید! ما برای شما برنامه تلافی ویژه ای داریم مجموعه ای از جملات تکرار نشدنی براتون جمع آوری کردیم که شما را به جنگ با آنها تشویق میکند با ما همراه باشید در تکرار تکراری جملات تکراری !

 

5 بار بگو :
دستم در دبه بود دبه درش دستم بود !

 

اگه میتونی بگو , مطالب خنده دار

 

3 بار بگو :
ﯾﻪ ﯾﻮﯾﻮﯼِ ﯾﻪ ﯾﻮﺭﻭﯾﯽ

 


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: جملات سختتکرارمیتونی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 مهر 1392 ] [ 16:24 ] [ Admin ]

 

 

اینم چند تا جوک برای اینکه حال و حواتون عوض شه!

 

می دونی اگه پرشیا با ۲۰۶ ازدواج کنه بچشون چی میشه ؟ میشه فولکس آخه ازدواج فامیلی بوده بچه عقب مونده شده

 

غضنفر صبح یه لیوان خاکشیر میخوره، تا شب پشتک میزنه که ته‌نشین نشه!

 

غضنفر ازژاپن برمیگرده.بهش میگن اونجامشکل زبان نداشتی؟میگه:من نه ولی ژاپنی هاچرا !

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: جوکجوک جدیدداغ
ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 مهر 1392 ] [ 16:7 ] [ Admin ]

معماران هنرمند در سراسر دنيا توانسته اند برخي از ادارات و محيط هاي كاري را به گونه اي طراحي كنند كه كارمندان در آنجا بيشترين بازدهي را داشته باشند.

اين محيط هاي كاري به گونه اي ساخته و طراحي شده است كه كاركنان و كارمندان آن به راحتي در آنجا زندگي مي كنند و مشغول به كار هستند. 

شما مي توانيد تصاويري از جالب ترين محيط هاي كاري را در اينجا ببينيد.

[ دو شنبه 15 مهر 1392 ] [ 14:48 ] [ Admin ]
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:54 ] [ Admin ]

بطري هاي پلاستيکي از بيشترين مواد دور ريختني در بين خانواده ها به شمار مي آيند اما با کمي سليقه به خرج دادن سليقه مي توان از آنها بهترين استفاده را کرد.

در اينجا جالب ترين و کاربرد هايي که با بطري هاي نوشابه به وجود آمده را براي شما به نمايش گذاشته ايم.



موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: تصاویرخلاقیتبطرینوشابه
[ چهار شنبه 3 مهر 1392 ] [ 20:54 ] [ Admin ]

سیاه شدن موزهای خرد شده در سالاد اتفاق غم‌انگیزی است که بین همه رنگهای قشنگ داخل ظرف سالاد ممکن است به چشم بیاید اما یک خانه دار یا آشپز ماهر نمی‌گذارد مغلوب سیاه شدن موز‌ها شود. راه و روش جلوگیری از سیاه شدن موزهای درون ظرف سالاد را در ادامه مطلب بخوانید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای اینکه مانع سیاه شدن موز‌ها شوید می‌توانید از مقداری آبمیوه استفاده کنید. میوه‌های زیادی هستند که اجازه نمی‌دهند موز‌ها تغییر رنگ دهند و بد منظره به نظر برسند. به عنوان مثال لیموشیرین، پرتقال، کنسرو آناناس، گریپ‌فروت و حتی لیموترش را می‌توان ذکر کرد که از میوه‌های اسیدی هستند و به همین دلیل نمی‌گذارند رنگ موز سیاه شود. فقط کافی است که سطح موز‌ها را با مقداری از آب این میوه‌ها آغشته کنید و دیگر نگران سیاه شدنشان نباشید.
 
حتی اگر موز‌ها را خرده کرده‌اید اما حواستان نبوده به آن‌ها آبمیوه بزنید، باز هم راه برگرداندن رنگ روشن به موز‌ها مقداری آبمیوه است: آب کنسرو آناناس یا گریپ‌فروت تا حد زیادی می‌تواند این تغییر رنگ را برایتان جبران کند
 
 
 
 
 
منبع: جام جم سرا

موضوعات مرتبط: مطالب علمیتغذیهمتفرقه
برچسب‌ها: جلوگیریسیاهموزآبمیوه
[ چهار شنبه 3 مهر 1392 ] [ 20:51 ] [ Admin ]

کسانی که می خواهند جشن عروسی متنوع و شگفت انگیزی داشته باشند پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را بخوانند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

امروزه فست فودها جایگزین کیک های سنتی شده اند و طعم و مزه کیک ها و جشن های عروسی به کلی تغییر کرده است. 
  
در اینجا می توانید تصاویري از جالب ترین کیک های فست فودی را مشاهده کنید.






موضوعات مرتبط: متفرقه
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:5 ] [ Admin ]

دسترسی به اینترنت از ملزومات زندگی امروزی است، زیرا برای زندگی مدرن و انجام راحت‌تر امور، قطعا ابزاری ضروری است. همین ضرورت نیز باعث شده روش‌های مختلفی برای دسترسی به این شبکه گسترده جهانی ایجاد شود و این فرصت را فراهم کنند تا هر کس بتواند در شرایط مختلف به نحوی به اینترنت دسترسی داشته باشد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

از میان انواع روش‌های موجود برای دسترسی به اینترنت، پنج روش زیر از عمومی‌ترین‌هاست. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی هر یک از این روش‌ها بپردازیم و مزیت‌ها و معایب هر یک را دریابیم.

Dial Up
 
این روش جزو روش‌های قدیمی و ساده دسترسی به اینترنت است و با آن‌که سرعت بسیار کمی دارد (حداکثر 56 کیلوبیت در ثانیه) اما هنوز در مکان‌هایی که آنجا خبری از اینترنت پر سرعت نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اتصال به اینترنت از این روش، به یک مودم Dial-Up نیاز خواهید داشت که امکان نصب داخل کیس یا قرارگیری بیرون کیس را دارد. این روش از خط تلفن استفاده کرده و به همین علت در زمان اتصال به اینترنت خط تلفن اشغال خواهد شد. این روش واقعا اقتصادی و بهینه نیست و می‌توان فقط آن را برای مناطقی توصیه کرد که آنجا دسترسی به اینترنت‌های پرسرعت وجود ندارد، زیرا هم باید هزینه تلفن پرداخت شود و هم هزینه اشتراک اینترنت.
 

ADSL
 
یکی از عمومی‌ترین روش‌های دسترسی به اینترنت، استفاده از ADSL است. در این روش نیز از خط تلفن برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شود، اما نحوه کار با آن کمی متفاوت است. ارتباط صوتی روی تلفن فقط بخشی از طول موج فراهم شده توسط کابل مسی خط‌تلفن را مصرف می‌کند و بخش عمده‌ای از طول موج قابل استفاده روی خط تلفن آزاد می‌ماند. به همین علت می‌توان با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی که در مخابرات و خانه به خط تلفن وصل شده است، به انتقال اطلاعات پرداخت و دسترسی به اینترنت را با سرعتی بالا فراهم کرد.
 
ساختار ADSL به نحوی است که سرعت دانلود اطلاعات بالاتر از سرعت آپلود آن است. مودم‌های ADSL نیز دارای انواع مختلفی است و عموما در انواع ساده و مجهز به اتصال Wi-Fi داخلی ارائه شده ‌است. مدل‌های ساده فقط از طریق یک کابل USB یا کابل شبکه به یک کامپیوتر وصل می‌شود. مدل‌های دارای اتصال Wi-Fi، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق نوت‌بوک، تبلت یا گوشی هوشمند خود به صورت بی‌سیم به اینترنت وصل شوید. پس اگر هر یک از این وسایل را در اختیار دارید، حتماً به سراغ مدلی مجهز به اتصال Wi-Fi بروید.

 
WiMAX
 
اتصال WiMAX نیز توانایی ارائه اتصال اینترنت با سرعت بالا (همانندADSL ) را دارد، ضمن این‌که به خط تلفن نیاز ندارد. در مقابل، وایمکس از امواج مخابراتی برای انتقال اطلاعات استفاده کرده و در نتیجه، همانند یک گوشی تلفن همراه که با آنتن دهی خوبی برای برقراری تماس با کیفیت نیاز دارد، وایمکس نیز باید آنتن‌دهی خوبی در محل استفاده داشته باشد.این ویژگی باعث می‌شود بتوان مودم وایمکس را با خود جابه‌جا کرد و هرجا که آنتن دهی خوبی وجود داشت از آن استفاده کرد. به همین دلیل شرکت‌های ارائه‌دهنده وایمکس مدل‌هایی مجهز به باتری داخلی نیز ارائه کرده‌اند تا کاربران بتوانند بسادگی آنها را جابه‌جا کرده و از اینترنت بهره ببرند.
 
مهم‌ترین دغدغه در استفاده از وایمکس بحث آنتن دهی آن است که می‌تواند تجربه‌ای خوب از دسترسی به اینترنت یا عذابی مطلق و شبانه روزی برایتان ایجاد کند! سرویس‌دهندگان برای کسانی که محل‌شان آنتن‌دهی نامناسبی دارد، مودم‌هایی با قابلیت نصب در بیرون از محیط داخلی ارائه می‌دهند که دارای آنتن‌های قدرتمندی است، اما این مودم‌ها دیگر قابل جابه‌جا شدن نیست و در ضمن باید یک کابل شبکه را از مودم به داخل خانه و به کامپیوتر بکشید. بیشتر مودم‌های وایمکس دارای اتصال داخلی Wi-Fi نیز است و به همین دلیل برای اتصال لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند به اینترنت از طریق وایمکس، دچار مشکل نخواهید شد.
 

 
GPRS
 
اگر یک سیمکارت موبایل همراه اول یا ایرانسل دارید، می‌توانید به اینترنت از طریق GPRS نیز دسترسی داشته باشید. برای استفاده از سرویس GPRS روی سیمکارت باید تنظیمات آن را در گوشی خود وارد کنید. گاهی نیز با نصب سیمکارت در گوشی به‌طور خودکار این تنظیمات توسط مخابرات به گوشی ارسال می‌شود. (برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت سازنده سیمکارت مراجعه کنید.)
 
در ضمن نسخه جدید GPRS که با نام EDGE نیز شناخته می‌شود نیز قابل استفاده است که از حداکثر سرعت 237 کیلوبیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند (البته سرعت قابل دستیابی در سیمکارت‌های ایران بسیار پایین‌تر از این مقدار است). این اینترنت بیشتر برای استفاده توسط خود گوشی توصیه می‌شود و بالطبع برای استفاده از آن باید در منطقه‌ای با آنتن‌دهی مناسب قرار داشته باشید. در ضمن گوشی شما نیز باید توانایی پشتیبانی از فناوری GPRS را داشته باشد.

 
3G
 
این عبارت به معنای نسل سوم شبکه‌های مخابراتی است و اکنون فقط شرکت رایتل از آن پشتیبانی می‌کند. در آخرین نسخه از استاندارد نسل سوم شبکه‌های مخابراتی، حداکثر سرعت دانلود اطلاعات می‌تواند به 56 مگابیت در ثانیه نیز برسد (نوع گوشی مورد استفاده نیز در دسترسی به حداکثر سرعت و نحوه پشتیبانی از آن نیز تاثیرگذار است). اما حداکثر سرعتی که در شبکه 3G در ایران ارائه می‌شود به مگابیت در ثانیه می‌رسد که البته برای استفاده از این سرعت نیز باید مدارک مورد نیاز آن را به ارائه‌کننده این سرویس ارائه دهید.
 
سرویس 3G نیز به آنتن‌دهی مناسب نیاز دارد و در مناطق مختلف سرعت انتقال اطلاعات می‌تواند متغیر باشد. با این حال سرعت انتقال اطلاعات بسیار بیشتر از آن چیزی است که توسط GPRS یا یک اتصال DialUp تجربه می‌کنیم. کاربران این سری از اتصالات اینترنتی می‌توانند یک مودم 3G که شبیه یک حافظه فلش بزرگ است تهیه کرده و با نصب سیمکارت درون آن و سپس اتصال به پورت USB کامپیوتر، دستگاه خود را از طریق اینترنت سیمکارت به اینترنت وصل کنند.
 

 
کدام سرویس بهتر است؟
 
در میان پنج سرویس معرفی شده برای دسترسی به اینترنت، واقعا نمی‌توان گفت کدام یک بهترین است. نوع نیاز شما، محل سکونت، شرایط خاص و عوامل دیگر همگی در انتخاب یک سرویس مناسب دخیل است و در کمال صداقت باید گفت هیچ یک از این سرویس‌ها، بهترین نیست.
 
هر یک ممکن است در شرایطی خوب بوده و در شرایطی دیگر بد باشد. برای مثال در خط ADSL، نویز خط یا پروسه تعمیر و نگهداری مخابرات (که ممکن است چند روزی سرویس ADSL را از کار بیندازد) روی کیفیت و دسترسی به آن تاثیرگذار باشد یا برای مثال هوای بارانی و رعد و برق می‌تواند بر میزان آنتن دهی WiMAX تاثیر بگذارد. پس اگر دسترسی به اینترنت برایتان حیاتی است، بهتر است بیش از یک روش برای دسترسی به اینترنت داشته باشید. جدول روبه‌رو بخشی از مزایا و معایب سرویس‌های اینترنتی مختلف را به شما نشان می‌دهد.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
 

موضوعات مرتبط: مطالب علمیفناوری ITتکنولوژِیمتفرقه
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 14:7 ] [ Admin ]

پودرهاي شوينده‌‌اي كه براي شستشوي لباس به كار مي‌روند اگر از استاندارد و كيفيت لازم برخوردار نباشند باعث ايجاد آلرژي و حساسيت‌هاي پوستي مي‌شوند.
 بررسي‌ها نشان مي‌دهند مصرف كمي از شوينده‌ها قادرند كثيفي و چرك‌هاي تعداد زيادي از لباس‌ها را برطرف كنند از اين رو بسيار به مقدار كم بايد از تايد و پودرهاي شوينده استفاده كرد.
 بهترين روش براي شستشوي لباس‌ها استفاده از صابون است زيرا صابون به طور كلي چربي‌ها و آلودگي‌ها را از بين مي‌برد و به هيچ وجه مشكلات پوستي و آلرژي ايجاد مي‌كنند.
 گفتني است؛ آمارهاي جديد نشان مي‌دهند 20 درصد بيماري‌هاي آسم و تنفسي بخاطر استفاده از شوينده‌ها و پودرها است زيرا استفاده بيش از مقدار از آن‌ها به لباس‌ها مي‌مانند و باعث بروز مشكلات بسيار زياد و جدي براي مصرف كنندگانشان مي‌ شوند
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگارن

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیمتفرقه
[ جمعه 29 شهريور 1392 ] [ 10:6 ] [ Admin ]
مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد شستشوی بدن با آب داغ یا ولرم باعث شل شدن پوست و آسیب به بافت های زیر پوستی می شود. 

بررسی های دانشمندان نشان می دهد شستشوی سر و بدن با آب یخ و سرد نقش مهمی در سلامت بدن و افزایش انرژی دارد. 
 
هنگامی که در  مرحله آخر می خواهید موهایتان را آبکشی کنید حتما این کار را با آب سرد انجام دهید زیرا آب سرد تمام چربی ها را به يکباره از موها دور کنید و قطر موها را افزایش می دهد در نتیجه موهای پرپشت تری خواهید داشت. 
 
گفتنی است آب سرد باعث بسته شدن منافذ پوست سر و بدن شده و از ورود چربی ها و آلودگی ها به بدن جلوگیری می کند در نتیجه سر و بدن شما دیرتر کثیف خواهد شد.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران 

موضوعات مرتبط: متفرقه
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 12:53 ] [ Admin ]

به دنبال تغییرات صورت گرفته در نحوه ایجاد ایمیل های یاهو از این پس امکان ایجاد پست الکترونیکی جدید این شرکت برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت.

 

موضوعات مرتبط: فناوری ITمتفرقه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:11 ] [ Admin ]

pc

کامپیوترها برای سهولت و سرعت بخشیدن به زندگی انسان‌ها بوجود آمده‌اند، اما بعضی وقت‌ها آنقدر مشکلات بزرگی برای این وسایل آرامش‌ساز بوجود می‌آیند که فلسفه وجودیشان کاملاً زیر سوال می‌رود


موضوعات مرتبط: تکنولوژِیمتفرقه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:23 ] [ Admin ]

tv

یک قانون بزرگ و اساسی در خرید هر کالایی وجود دارد: هیچ وقت به صحبت‌های فروشنده اعتماد نکنید! این بدین معنا نیست که تمام صحبت‌های فروشندگان اشتباه است و اطلاعات ارائه شده توسط آنها غیرکاربردی است، اما در حقیقت فروشندگان به دنبال فروش کالایی هستند که سود بیشتری برای آنها داشته باشد و منفعت شما در آخرین اولویت آنها است.


موضوعات مرتبط: متفرقه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:18 ] [ Admin ]

اینم یه داستان برای اینکه یکم حال و هوامون عوض شه...

 

دکتر به منشی میگه برای یه هفته باید بریم مسافرت کارهات رو روبراه کن

منشی زنگ میزنه به شوهرش میگه: من باید با رئیسم برم سفر کاری, کارهات رو روبراه کن

شوهره زنگ میزنه به دوست دخترش, میگه: زنم یه هفته میره ماموریت کارهات رو روبراه کن

معشوقه هم که تدریس خصوصی میکرده به شاگرد کوچولوش زنگ میزنه میگه: من تمام هفته مشغولم نمیتونم بیام

پسره زنگ میزه به پدر بزرگش میگه: معلمم یه هفته کامل نمیاد, بیا هر روز بزنیم بیرون و هوایی عوض کنیم

پدر بزرگ که اتفاقا همون مدیر شرکت هست به منشی زنگ میزنه میگه مسافرت رو لغو کن من با نوه ام سرم بنده

منشی زنگ میزنه به شوهرش و میگه: ماموریت کنسل شد من دارم میام خونه

شوهر زنگ میزنه به معشوقه اش میگه: زنم مسافرتش لغو شد نیا که متاسفانه نمیتونم ببینمت

معشوقه زنگ میزنه به شاگردش میگه: کارم عقب افتاد و این هفته بیکارم پس دارم میام که بریم سر درس و مشق

پسر زنگ میزنه به پدر بزرگش و میگه: راحت باش برو مسافرت, معلمم برنامه اش عوض شد و میاد

مدیر هم دوباره گوشی رو ور میداره و زنگ میزنه به منشی و میگه برنامه عوض شد حاضر شو که بریم مسافرت...

 


موضوعات مرتبط: متفرقه
[ شنبه 9 شهريور 1392 ] [ 22:26 ] [ Admin ]

برای علاقمندان به ترفندهای تلفن همراه بخصوص برای آنهایی که گوشی سامسونگ دارند. دریچه کدهای مخفی این گوشی ها را جمع آوری کرده و به در اختیار شما کاربران قرار داده است.

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید


موضوعات مرتبط: دانستنیهامتفرقه
ادامه مطلب
[ شنبه 9 شهريور 1392 ] [ 22:13 ] [ Admin ]

اگر از قابلیت ذخیره‌ی پسورد در مرورگرهای کروم و فایرفاکس استفاده می‌کنید، حتما این مطلب را بخوانید:

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از تیلدا، حتما دیده‌اید که وقتی نام کاربری و رمز عبوری را در اینترنت وارد .......

 

برای مشاهده به ادامه ی مطلب مراجعه کنید


موضوعات مرتبط: دانستنیهامتفرقه
ادامه مطلب
[ شنبه 9 شهريور 1392 ] [ 21:59 ] [ Admin ]

در این بخش به موارد زیر می پردازیم:

1_آتلانتیس معروف چیست؟

2_دلیل نابودی آن

3_درمورد مردم آن جا

4_پیشرفت علمی آنان

5_مکان جزیره ی غرق شده

6_داستان درمورد جزیره

7_دانلود فیلم در رابطه با جزیره

و...

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


موضوعات مرتبط: دانستنیهامتفرقه
ادامه مطلب
[ شنبه 9 شهريور 1392 ] [ 18:33 ] [ Admin ]

شما هم می‌دانید که پشه‌ها بیشتر جذب برخی افراد می‌شوند و به نظر می‌رسد قسمت‌هایی از بدن را بیشتر دوست دارند، اما آیا می‌دانید چرا این گونه است؟

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: متفرقه
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 شهريور 1392 ] [ 16:54 ] [ Admin ]

گاهی اوقات كارها یا مواد غذایی كه برایمان مفید هستند اگر بیش از حد لازم انجام یا استفاده شوند، نتیجه

عكس داده و به بدن ضرر می‌رسانند. به عنوان مثال تمرینات ورزشی مفرط، خوابیدن زیاد، مصرف بیش از حد

ویتامین ها یا مواد غنی شده می‌توانند برای انسان مضر باشند:

زیاد خوابیدن: اگرچه همه ما دوست داریم كه روزهای تعطیل و آخر هفته استراحتی كامل داشته باشیم، اما باید

بدانیم كه زیاد خوابیدن انسان را كسل می‌كند. اگر شما روزی 10 ساعت بخوابید، هنگامیكه از خواب برمی‌خیزید

دچار سردرد و سرگیجه می‌شوید چراكه در هنگام خواب، نفس كشیدن آهسته تر شده و دی اكسید كربن

كمتری از شش ها خارج می‌شود. در نتیجه وقتی كه شما مدت زمان زیادی را در خواب سپری می‌كنید سطح دی

اكسیدكربن افزایش یافته و موجب سردردتان می‌شود.

انجام دادن تست های متعدد پزشكی: همه ی ما با این جمله آشنا هستیم كه: آزمایشات پزشكی متعددی

انجام دهید تا اگر بیماری ای داشتید، در ابتدای امر متوجه شده تا سریعا" به درمان آن بپردازید... اما باید بدانید

اگر تعداد این آزمایشات پزشكی مثلا" سی تی اسكن زیاد شود، ممكن است مشكل ساز شود. اشعه X موجود

در این نوع آزمایشات می‌تواند باعث بروز سرطان شود! به این نكته توجه كنید: تا هنگامیكه پزشك معالجتان دستور

آزمایشی خاص را به شما نداده است، به هیچ عنوان خود را در معرض اشعه X   قرار ندهید.

بقیه در ادامه مطلب

منبع:http://www.bulunjuo.blogfa.com/

 


موضوعات مرتبط: متفرقه
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 شهريور 1392 ] [ 16:51 ] [ Admin ]

یک متخصص پوست و مو خارش کف دست را نشانه برخی از بیماری‌ها دانست.

خلیل صداقت‌پیشه متخصص پوست گفت:

خارش کف دست می‌تواند نشان‌ دهنده بسیاری از بیماری‌هایی نظیر هپاتیت باشد و در صورت تکرار باید جدی

گرفته شود و آزمایشات اساسی برای پیگیری بیماری‌ها انجام شود.

وی در رابطه با حساسیت‌های دارویی و خارش کف دست، گفت: احتمال واکنش بدن به دارویی خاص و اعلام

ناسازگاری در قالب خارش کف دست نیز وجود دارد که در این صورت این نشانه باید جدی گرفته و نسبت به

مشورت با پزشک معالج آن دارو اقدام شود.

صداقت‌پیشه برخی از مواد شیمیایی را محرک پوست دانست و ادامه داد: حساسیت تماسی در برخورد دست با

برخی مواد شیمیایی چون سیمان، شوینده‌ها، برخی رنگ‌ها که حساسیت‌زا هستند ممکن است باعث خارش

دست شود.

پوست بزرگ‌ترین ارگان بدن است که وظیفه محافظت از کل بدن را بر عهده دارد، ولی به این معنی نیست که

نیازی به مراقبت از پوست احساس نمی‌شود.پوست انسان در صورتی که در مقابل آفتاب، جراحت و خشکی

مراقبت‌ شود می‌تواند سلامت کل بدن را حفظ کند.

صداقت‌ پیشه معتقد است: این نگهداری برای ما چندان دشوار نیست فقط کافی است که از جراحت و زخم

جلوگیری کنیم و یا ضد آفتابی با SPF مناسب استفاده کنیم و رطوبت مورد نیاز آن را تامین کنیم.

 


موضوعات مرتبط: متفرقه
[ پنج شنبه 7 شهريور 1392 ] [ 16:49 ] [ Admin ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 50338
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .