get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اندرويد ال و آی او اس 8 جديد‌ترين سيستم‌ عامل‌های معرفی شده برای لوازم الکترونيکی قابل حمل هستند.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

اندرويد ال و آی او اس 8 جديد‌ترين سيستم‌ عامل‌های معرفی شده برای لوازم الکترونيکی قابل حمل هستند.در ادامه مطلب می‌توانيد مقايسه تصويری اين دو سيستم عامل را در بخش‌های مختلف مشاهده کنيد :

 

موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)آي او اس (اپل)
برچسب‌ها: aradnorooziAradNorooziArad Norooziآرادنوروزیاراداراد نوروزیآراد نوروزیAndroid LIOS8ios8SamsungAppleGoogleاندرویداپلگوگلسامسونگآی او اس8آی او اسای او اس8ای او اسال
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 تير 1393 ] [ 23:28 ] [ Admin ]

تلفن‌همراه آيفون شش با ويژگی‌های منحصر بفرد رونمايی خواهد شد.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که تلفن همراه جدید اپل موسوم به آیفون ۶ در نیمه دوم ماه میلادی سپتامبر رونمایی خواهد شد. 

 
شایعات تازه در خصوص آیفون ۶ باعث شگفتی کاربران اپل شده است. بر اساس این شایعات آیفون ۶ با نمایشگر منحنی معرفی خواهد شد. اگر این شایعه صحیح باشد تمام تصاویر منتشر شده از آیفون را باید جعلی دانست.
 
 
همچنين شنيده شده آيفون جدید که در دو مدل با نمایشگرهای ۴. ۷ و ۵. ۵ اینچی تولید می‌شود دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که پیش از این در آیفون‌های قبلی مشاهده نشده است. 
 
یکی از این ویژگی‌ها بکارگیری پردازشگر ۶۴ بیتی A۸ در این تلفن همراه است که ۵۰ درصد کارایی بیشتر نسبت به سایر پردازشگر‌ها دارد و مصرف انرژی آن بسیار پایین است. همچنین احتمال می‌رود این محصول با نسخه‌ای جدید‌تر از iOS ۸ معرفی گردد. 
 
 

موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: aradnorooziAradNorooziArad Norooziآرادنوروزیاراداراد نوروزیآراد نوروزیاپلآی فونآیفون6آیفون6
[ سه شنبه 10 تير 1393 ] [ 23:12 ] [ Admin ]
طبق نظرسنجی‌ها و بررسی‌های انجام شده در بازار فروش لوازم دیجیتال به نظر می‌آید اندروید ۷۴.۴ درصد بازار فروش جهان را در دست گرفته است. حالا باید اپل فکر چاره باشد.


اندروید تعدادش بیشتر است، گوشی‌های بیشتر تحت سلطه این سیستم عامل هستند، خطر ویروسی شدن اندروید خیلی زیاد است و... این‌ها دلایلی هستند که خیلی‌ها برای توجیه برتری این سیستم عامل در جهان و خوب جلوه دادن محصولات اپل می‌گویند. اما با همه این‌ها اندروید حالا به جایی رسیده است که گفته می‌شود ۷۴.۴ درصد بازار جهان برای این گوشی است و در این بین iOS شرکت اپل تنها ۱۸.۲ درصد از بازار جهان را توانسته اشغال کند. اما کار‌شناسان معتقدند کمی که بگذرد و گوشی‌های تازه عرضه شده اپل جایگاه خودشان در بازار را به دست بیاورند می‌توان رشد خوبی را در بازار فروش این گوشی‌ها مشاهده کرد. اما همیشه انتقادات بسیاری نسبت به محصولات iOS وجود داشته. اول اینکه خیلی‌ها معتقدند روند تولید گوشی‌های iOS خیلی کند جلو می‌رود و مثل اندروید نیست که تقریبا در هر سال چند مدل گوشی و چند مدل سیستم عامل روی کار می‌آید. همچنین شرکت اپل خیلی اهل تغییرات مشخص نیست. برای مثال نسخه ۶ سیستم عامل اپل را استیو جابز ساخته بود و تا همین چند وقت پیش هم استفاده می‌شد. نسخه ۷ آن هم خیلی تغییرات زیادی نکرده و در کل عوض شدن قسمت مدیریتی و قرار دادن کلید حسگر انگشتی تنها تغییرات بزرگ گوشی‌های تازه اپل بود.

 

 

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)آي او اس (اپل)
برچسب‌ها: اندرویداپل
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 15:28 ] [ Admin ]
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:54 ] [ Admin ]

 

پس ار شایعات آیفون ها ,اخبار بر روی آیپد های جدید تمرکز کرده است , یعنی آیپد 5 و آیپد مینی 2 . در این اخبار گفته می شود آیپد های جدید با 3 رنگ مختلف به بازار می آیند , که تمام آن ها بر اساس خشاب های سیم کارت آن ها است , که به رنگ طلایی و .. دیده شده است . 

1-217

انتظار می رود آیپد 5 با الهام گرفتن از آیپد مینی دارای لبه ی باریک تر و اسپیکر های موجود در لبه ی پایینی و صفحه ی مسطح باشد و آیپد مینی 2 نیز بدون صفحه ی رتینا و دارای پردازنده ای قوی تر که همان پردازنده ی آیفون 5 است و با تغییر کلی همراه باشد.

گفته می شود اپل 23 مهر ماه آیپد های جدیدیش را معرفی خواهد کرد.


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: آیپد 5سفیدخاکستریطلایی
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:42 ] [ Admin ]

 

همانطور که می دونید تا مدتی پیش می شد کاربران آیفونی که از iOS6 به iOS7 به روز رسانی کرده اند در صورتی که تمایل به استفاده از این نسخه رو نداشتن به نسخه قبلی برگردند.این خبر در سایت های مختلف ایرانی و خارجی منتشر شد و خیلی ها فکر کردند که با وجود اخطار هایی که مبنی بر تغیر زیاد iOS7 داده می شد به راحتی میشه این کار رو کرد و به قول گفتنی " سنگ مفت گنجشک مفت " اما غافل از اینکه این ضرب المثل در رابطه با اپل هرگز صادق نبوده و نیست!!!

سایت های ایرانی این خبر رو به خوبی پوشش دادند اما یک بر نکته رو به خوبی آنطور که باید تاکید نکردند و اون اینه که " تنها کاربران نسخه بتای iOS7 می تونن به نسخه ۶ برگردن.

خبر تازه این هست که کاربران نسخه بتا هم دیگه نمی تونن به نسخه ۶ برگردن.همیشه اپل تا زمانی که نسخه های نرم افزاری خودش رو عموم در دسترس عموم نذاشته به توسعه دهندگان اجازه استفاده و بازگشت به نسخه های قبل رو میده اما بعد از اون دیگه راه برگشتی نیست.

پس با این تفاسیر فعلا اونهایی که iOS7 دارن , چه دوست دارن چه ندارن باید بسوزن و بسازن تا یه راحی پیدا بشه برای برگشت به نسخه ۶.نگران نباشید اگر راهی پیدا کنیم حتما خدمتتون اعلام خواهیم کرد.

اتمام فرصت بازگشت از iOS7 به iOS6

 


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: اتمامفرصتiOS7iOS6
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:38 ] [ Admin ]

 

 

 

به تازگی جمعی از هکر ها و محققین جمع آمده اند تا پاداشی برای فرد شایسته ای که بتواند, بصورت کاملا سخت افزاری قفل TouchID  آیفون 5s  را بشکند , جایزه ای درخور او بدهند.

 گفته می شود که هر کس مایل باشد ,می تواند در هر بار 50 دلار  بر این پاداش 15000  دلاری بیفزاید. برای افزودن به این پاداش  می توانید به سایت معرفی شده  stouchidhackedyet.com مراجعه کنید. البته برای برنده شدن در این رقابت , باید قوانین آن را نیز رعایت کنید ,قوانین آن عبارتند از اولا: از کار خود فیلم بگیرید و این کار قابل تکرار باشد , یعنی دوباره بتوان آن کار را انجام داد و قفل آیفون شکسته شود , دوما باید حتما آن کار سخت افزاری باشد و  توسط هک نرم افزاری قفل شکسته  نشود .

 

اپل در مراسم رو نمایی از آیفون 5s خود اعلام کرد که تمام راه های یافتن کد اثر انگشت بسته شده است و تمام آن ها بصورت رمز در می اید تا هیج هکری به اطلاعات اثرانگشت دست نیابد و نیز اعلام نمود , که این اطلاعات به هیج سامانه ی اینترنتی مانند icloud متصل نخواهد شد .

در صورتی که آیفون شما ریبوت شده باشد یا به هر دلیلی برای 48 ساعت قفل مانده باشد تنها یک رمز – و نه اثر انگشت- می‌تواند قفل آیقون شما را بگشاید. این ویژگی به این معناست که هکر‌ها برای امتحان روش‌های مختلف روی حسگر اثرانگشت زمان و شانس کافی نخواهند داشت.

نظر شما در باره ی هک آیفون چیست ؟ آیا آیفون هک خواهد شد؟


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: پاداشدلاری15000هکاثر انگشتاثرانگشتآیفونآیفون5s
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 11:45 ] [ Admin ]
چند وقتی است که خبر آمدن آیفون ۵ اس در بازار دیجیتال جهان می‌پیچد، اما حالا اولین تصاویر این اسمارت فون بر روی اینترنت قرار گرفته است

سایت TechCrunch اولین تصاویر اسمارت فون تازه آیفون را با رنگ‌های تازه‌اش پخش کرده. تا به حال گوشی‌های اپل تنها در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شد اما حالا رنگ طلایی را هم باید به آن اضافه کرد. گفته می‌شود رنگ طلایی این گوشی به سادگی با لایه گذاری آلومینیوم درخشان روی آن به دست آمده. اما آنهایی که می‌خواهند آیفونشان از طلای خالص درست شده باشد و روی آن جواهرکاری شده باشد دستشان باز است که سفارش دهند. همچنین بابت رنگ تازه اپل که آن را به نوعی فشن کرده است و مد روز کرده کار‌شناسان معتقدند در بازارهای کشورهای آسیایی هم با بازار خوبی روبرو خواهد شد. گفته می‌شود تا دهم سپتامبر یعنی دو هفته دیگر این گوشی رسما وارد بازار می‌شود. این گوشی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد و برای آن دکمه خانه تازه‌ای در نظر گرفته شده. همچنین سیستم عامل آیفون تازه مثل آیفون ۵ که قابل ارتقاست iOS۷ است.

 منبع:مایکت دات آی آر


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: اولینتصاویرآیفونآیفون5اسپخش
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 12:45 ] [ Admin ]

در یک سوی میدان iOS از شرکت اپل و در سوی دیگر اندروید از کمپانی گوگل ایستاده‌اند. بیایید با استناد به آمار و ارقام دریابیم کدام یک از آنها در بازار دستگاه‌های قابل‌حمل, یعنی انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت و سایر گجت‌ها پیروز بوده‌اند. می‌خواهیم با استناد به آمار و اعداد ببینیم که برنده‌ی رقابت نفس‌گیر میان سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS کدام است؟!

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)آي او اس (اپل)
برچسب‌ها: سیستم عاملاندرویدآی او اس
ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 12:39 ] [ Admin ]

 شرکت اپل را می توان یکی از اولین شرکت های سازنده دوربین دیجیتال در جهان دانست و اما همین شرکت در آینده ای نزدیک قرار است اولین دوربین ترنسپرنت خود را به بازار عرضه کند.
 در این محصول که iCamera نام دارد هیچگونه سنسور نوری وجود نداشته و صفحه نمایش کاملا شفاف است. در این طرح دو عدد پنل وجود دارد  که یکی در قسمت بالای صفحه نمایش واقعی قرار گرفته و یکی در قسمت پایین که به عنوان حسگر نوری عمل کرده و نظارت بر میزان سطح نور را کنترل می کند.
 در این فناوری کاربر هر آن چه را که مشاهده می کند می تواند با میدان دید بسیار بزرگ عکسبرداری کند
 
منبع باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: تکنولوژِیآندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: icameraدوربینشفافسیب!
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:23 ] [ Admin ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 403
بازدید کل : 50420
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .