get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





pc

کامپیوترها برای سهولت و سرعت بخشیدن به زندگی انسان‌ها بوجود آمده‌اند، اما بعضی وقت‌ها آنقدر مشکلات بزرگی برای این وسایل آرامش‌ساز بوجود می‌آیند که فلسفه وجودیشان کاملاً زیر سوال می‌رود


موضوعات مرتبط: تکنولوژِیمتفرقه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:23 ] [ Admin ]

 

هر روز قهوه بنوشید

تحقیقات انجمن سرطان امریکا نشان می دهد که بین مصرف قهوه کافئین دار و کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان دهان و گلو ارتباط معنی داری وجود دارد. …

 

محققان معتقدند خطر مرگ ناشی از این سرطان کشنده، در افرادی که بیش از ۴ فنجان قهوه در روز می نوشند، یک دوم افرادی است که گاه گاهی قهوه می نوشند و یا اصلا از این نوشیدنی استفاده نمی کنند.مطالعات اپیدمیولوژی قبلی نشان داده بودند که قهوه خطر ابتلا به سرطان های دهان و گلو را کاهش می دهد. در این مطالعات که از سال ۱۹۸۲ آغاز شده بود، ارتباط بین مصرف قهوه کافئین دار، قهوه بدون کافئین و همچنین چای، با سرطان های کشنده دهان و گلو مورد بررسی قرار گرفت.از میان ۹۶۸۴۳۲ مرد و زن سالم، ۸۶۸ مورد مرگ ناشی از سرطان دهان و گلو در طی مدت مطالعه گزارش شد. محققان دریافتند که مصرف بیش از ۴ فنجان قهوه کافئین دار در روز، موجب ۴۹ درصد کاهش در خطر مرگ ناشی از سرطان های دهان و گلو می شود.قهوه یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان به شمار می رود و حاوی آنتی اکسیدان ها، پلی فنل ها و بسیاری از ترکیبات فعال است که از ابتلا و پیشرفت سرطان های مختلف پیشگیری می کند.سرطان دهان و گلو جزو ۱۰ سرطان شایع در جهان هستند. این تحقیق نشان داد که مصرف قهوه کافئین دار خطر ابتلا، گسترش و مرگ ناشی از سرطان های دهان و گلو را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.


موضوعات مرتبط: تغذیه
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:22 ] [ Admin ]

1

کمردرد یکی از مشکلاتی است که این روزها در میان بسیاری از افراد مشاهده می شود و دلایل بسیار زیادی نیز برای آن تا به حال مطرح شده است.


موضوعات مرتبط: پزشکیورزشی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:21 ] [ Admin ]

laptop2

اگر بخواهید مدت زمان بیشتری لپ‌تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید؛ برای مراقبت درست از لپ‌تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.


موضوعات مرتبط: فناوری ITتکنولوژِی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:19 ] [ Admin ]

tv

یک قانون بزرگ و اساسی در خرید هر کالایی وجود دارد: هیچ وقت به صحبت‌های فروشنده اعتماد نکنید! این بدین معنا نیست که تمام صحبت‌های فروشندگان اشتباه است و اطلاعات ارائه شده توسط آنها غیرکاربردی است، اما در حقیقت فروشندگان به دنبال فروش کالایی هستند که سود بیشتری برای آنها داشته باشد و منفعت شما در آخرین اولویت آنها است.


موضوعات مرتبط: متفرقه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:18 ] [ Admin ]

 

پیشگیری از سکته مغزی با نوشیدن چای

 

محققان در تلاش برای بررسی ساز و کار مصرف چای سیاه در پیشگیری از سکته های مغزی دریافتند که نوشیدن دست کم ۴ فنجان چای سیاه در روز    می تواند…

 

احتمال ابتلا به سکته های مغزی را به میزان ۲۱ درصد در افرادی که منظم از این نوشیدنی استفاده می کنند، کاهش دهد.

 براساس تحقیقات انجام شده روی ۷۵ هزار زن و مرد، مصرف کمتر از این میزان ممکن است به نتیجه مورد نظر منجر نشود.

آمارها نشان می دهد که سکته های مغزی روزانه جان بیش از ۲۰۰ نفر را در انگلیس می گیرد و نجات یافته‌ها نیز در ترس و نگرانی از تکرار دوباره آن هستند زیرا این سکته ها باعث آثار جانبی منفی نظیر لخته خونی و بسته شدن مسیر جریان خون می شود.

با وجود تحقیقات در گذشته، این تحقیقات اولین تحقیقات از نوع خود است که با ارایه دلیل قاطع بر اهمیت مصرف چای سیاه برای پیشگیری از سکته های مغزی تاکید می کند.


موضوعات مرتبط: تغذیه
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:16 ] [ Admin ]

varzesh-zanoo

اگر می خواهید زانوانی قوی و محکم داشته باشید ، توصیه می کنیم این ورزش ها را انجام دهید....


موضوعات مرتبط: پزشکی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:14 ] [ Admin ]

6madeh

همان طور که مصرف بعضی از مواد غذایی دهان و عرق بدن را بدبو می کند، مصرف بعضی از مواد غذایی نیز باعث خوشبو شدن بدن می شود.


موضوعات مرتبط: تغذیه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:8 ] [ Admin ]

namak

بسیاری از مردم اینطور فکر می‌کنند که افزودن نمک به آبی که قرار است بجوشد، باعث سریع تر جوشیدن می‌شود. بهرحال این فکر درستی نیست، ولی نمک آب را در دمای بالاتر به جوش می‌آورد.


موضوعات مرتبط: تغذیه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 15:23 ] [ Admin ]
دنباله‌دار ISON طی ماه‌های نوامبر و دسامبر سال 2013 از نزدیکی زمین عبور خواهد کرد. درخشش این دنباله‌دار به اندازه‌ای است که شاید حتی بتوان آن را در نور روز نیز مشاهده کرد، ‌از این رو به درخشان‌ترین دنباله‌دار قرن اخیر شهرت یافته‌است.  البته ستاره های دنباله‌دار همواره عادت دارند که برخلاف انتظارات عمل کنند!
دنباله‌دار لاوجوی

 

 


موضوعات مرتبط: نجوم
ادامه مطلب
[ جمعه 15 شهريور 1392 ] [ 21:49 ] [ Admin ]
صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 ... 33 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 458
بازدید کل : 50475
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .