get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تا به حال چقدر درباره مسمومیت های ناشی از مواد شیمیایی برای تمیز کاری منزل شنیده اید؟مطالعات اخیر دانشمندان نشان می دهد ریه های تان از تنفس این مواد شیمیایی آسیب می بیند و مجرای تنفسی تان ممکن است دچا لطمه های جبران ناپذیری شود.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________


اگر لک های  ناشی از پخت و پز البته چربی های مربوط به همین مسئله روی اجاق گاز شما سوختگی به خودش گرفته است برای پاک کردن آن سراغ مواد شیمیایی نروید بلکه با استفاده از سس گوجه فرنگی می توانید تمام لکه ها را از بین ببرید. 
 
بررسی ها نشان می دهند، ابتدا گاز را با حرارت ملایم روشن کنید و بگذارید با همان حرارت سطح گاز تا حدودی گرم شود سپس سس را بر روی سطح سوختگی بمالید و اجازه دهید برای 5 دقیقه در همان حالت باقی بماند.سس باعث می شود سوختگی ها و لک ها خشک شوند و در مرحله بعدی با یک دستمال مرطوب قسمت مربوطه را که سس روی آن ریخته اید پاک کنید و به این ترتیب لکه ها از بین می روند. 

گفتنی است، همچنین دفعه بعدی که یک پرتقال را پوست کندید یادتان باشد پوست ها را دور نریزید چون می توانند کاربرد بهتری داشته باشند.پوست پرتقال تمام لکه ها و جرم های روی دیوار و سینک ظرفشویی را از بین می برد و چربی های غیر قابل حل در آب را نیز از بین می برد، همچنین می توانید از قسمت سفید پوست پرتقال برای برق انداختن وسایل چوبی استفاده کنید و به نوعی آن ها را جلا دهید. 
در واقع این روغن پرتقال است که خاصیت جلا دادن دارد و در نهایت برق قابل توجهی را از خود به جای می گذارد ضمن اینکه از پوست پرتقال می توان برای دفع حشرات از دور و اطرافتان نیز استفاده کنید. 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمینکته های خانه داریتکنولوژِی
برچسب‌ها: شیمیاییآرادنوروزیحشراتمواد
[ جمعه 16 خرداد 1393 ] [ 17:17 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 398
بازدید هفته : 1042
بازدید ماه : 1018
بازدید کل : 51459
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .