get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






اگر جزو مشتريان قديمي شرکت نوکيا بوده باشيد حتما در هنگام خريد گوشي‌هاي اين شرکت به يک نکته مهم توجه مي‌کرديد که برخي از دوربين‌هاي گوشي‌هاي اين شرکت با لنز "کارل زايس" است که از کيفيت و محبوبيت بسيار بالايي برخوردار است. کيفيت عکس‌هاي گرفته شده با اين دوربين‌ها به گونه‌اي است که شما به هيچ وجه متوجه نمي‌شويد که عکس‌ها با استفاده از يک گوشي تلفن‌همراه گرفته شده است و حتي مي‌توانيد بسياري از عکس‌هاي خود را چاپ کنيد و از کيفيتي که دارند لذت ببريد.


موضوعات مرتبط: فناوری IT
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:24 ] [ Admin ]

اینبار پاناسونيک در هفته اخير جديدترين اسپيکر اين شرکت را که SC-NT10 نام دارد، به بازار عرضه کرد. اين محصول داراي بدنه بسيار سخت و محکم بوده و بسيار در برابر ضربات مقاوم است. 
 به علاوه ضد آب و ضد خاک نيز مي‌باشد؛ به طوري که کاربر در هر جا مي‌تواند از آن استفاده کند. SC-NT10 مجهز به فناوري بلوتوث و NFC مي‌باشد. از آن به عنوان هندزفري براي گوشي موبايل نيز مي‌توان استفاده نمود.
کيفيت بسيار بالاي صدا و اندازه کوچک از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين بلندگو مي‌باشد که قيمت آن 100 دلار گزارش شده است.

 


موضوعات مرتبط: فناوری ITتکنولوژِی
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:21 ] [ Admin ]

به دنبال تغییرات صورت گرفته در نحوه ایجاد ایمیل های یاهو از این پس امکان ایجاد پست الکترونیکی جدید این شرکت برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت.

 

موضوعات مرتبط: فناوری ITمتفرقه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:11 ] [ Admin ]

laptop2

اگر بخواهید مدت زمان بیشتری لپ‌تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید؛ برای مراقبت درست از لپ‌تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.


موضوعات مرتبط: فناوری ITتکنولوژِی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:19 ] [ Admin ]

یک کارشناس نرم‌افزار هشدار داد: حتی‌الامکان از دکمه Reset یا کلید Power روی کیس رایانه برای خاموش کردن یا راه‌اندازی مجدد سیستم استفاده نشود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از دنیای اقتصاد، نوید نیکخواه‌بهرامی اظهار کرد: معمولا اغلب خریداران رایانه در همان هفته اول خرید، مجبور می‌شوند برای تعمیر یا رفع عیب آن مجددا به فروشنده مراجعه کنند و باید گفت که نکاتی وجود دارد که می‌تواند برای رفع این مشکلات موثر باشد...

برای مشاهده یه ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


موضوعات مرتبط: مطالب علمیفناوری IT
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 شهريور 1392 ] [ 17:2 ] [ Admin ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 186
بازدید هفته : 602
بازدید ماه : 2044
بازدید کل : 52485
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .