get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اینبار پاناسونيک در هفته اخير جديدترين اسپيکر اين شرکت را که SC-NT10 نام دارد، به بازار عرضه کرد. اين محصول داراي بدنه بسيار سخت و محکم بوده و بسيار در برابر ضربات مقاوم است. 
 به علاوه ضد آب و ضد خاک نيز مي‌باشد؛ به طوري که کاربر در هر جا مي‌تواند از آن استفاده کند. SC-NT10 مجهز به فناوري بلوتوث و NFC مي‌باشد. از آن به عنوان هندزفري براي گوشي موبايل نيز مي‌توان استفاده نمود.
کيفيت بسيار بالاي صدا و اندازه کوچک از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين بلندگو مي‌باشد که قيمت آن 100 دلار گزارش شده است.

 


موضوعات مرتبط: فناوری ITتکنولوژِی
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:21 ] [ Admin ]

pc

کامپیوترها برای سهولت و سرعت بخشیدن به زندگی انسان‌ها بوجود آمده‌اند، اما بعضی وقت‌ها آنقدر مشکلات بزرگی برای این وسایل آرامش‌ساز بوجود می‌آیند که فلسفه وجودیشان کاملاً زیر سوال می‌رود


موضوعات مرتبط: تکنولوژِیمتفرقه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:23 ] [ Admin ]

laptop2

اگر بخواهید مدت زمان بیشتری لپ‌تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید؛ برای مراقبت درست از لپ‌تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.


موضوعات مرتبط: فناوری ITتکنولوژِی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:19 ] [ Admin ]

این نمایشگر جدید مبتنی بر فناوری AMOLED ساخته شده است و به گونه‌ای تا می‌شود که در هنگام باز شدن هیچ خطی بین دو بخش مجزای آن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از سریر سرویس، این نمونه اولیه از نمایشگر انعطاف‌پذیر در “موسسه فناوری‌های پیشرفته سامسونگ ” طراحی و تولید شده است و کارشناسان آزمایش‌های مختلف را روی آن انجام داده‌اند.

 برای مشاهده ی دیگر عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


موضوعات مرتبط: مطالب علمیتکنولوژِی
ادامه مطلب
[ شنبه 9 شهريور 1392 ] [ 17:46 ] [ Admin ]

مانل تورس" طراح اسپانیایی به تازگی ایده ای جدید را برای طراحی لباس پیاده سازی کرده است. ایده او استفاده از لباس های اسپری شده روی بدن هستند که با مواد خاصی درست شده و پس مدتی که روی بدن می مانند به لباس تبدیل می شوند...

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


موضوعات مرتبط: مطالب علمیتکنولوژِی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 شهريور 1392 ] [ 21:7 ] [ Admin ]

«گرهارد گراینر» یک چشم ساز آلمانی است،‌ او در آزمایشگاه خود با شیشه چشم‌های مصنوعی تولید می‌کند که بسیار به چشم طبیعی انسان شبیه است.

 

 

چشم‌های ساخت دست این پیرمرد که به آثار هنری می‌مانند اگر چه به نابینایان بینایی نمی‌دهد اما به آن‌ها کمک می‌کند تا با خیال راحت در اجتماع ظاهر شوند، او برای ساخت هرکدام از این چشم‌ها بیش از یک ساعت وقت صرف می‌کند و آن‌ها را تا قیمت 450 دلار می‌فروشد.

 

برای مشاهده ی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


موضوعات مرتبط: مطالب علمیتکنولوژِی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 شهريور 1392 ] [ 21:2 ] [ Admin ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 398
بازدید هفته : 1224
بازدید ماه : 1200
بازدید کل : 51641
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .